Statystyki

• Kilometry z bikestats: 9004.51 km
  • W tym off-road: 809.40 km (8.99%)
  • Czas na siodełku: 17d 13h 24m
  • Kręcę ze średnią: 21.37 km/h

Ostatni sezon z BS

Poprzednie sezony

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Zaliczone gminy

Mój sprzęt

Wykres roczny blog rowerowy abarth.bikestats.pl

Powered by

Na rozkręcenie + test używanej spinki

Czwartek, 1 sierpnia 2013 | dodano:02.08.2013
Po ostatnim serwisie Schwinna gdzie niechcący zgubiłem spinkę do łańcucha byłem zmuszony założyć używaną. Jak już ją założyłem, a łańcuch nasmarowałem, ani mi się śni znowu ją rozpinać, także maraton pojadę na używce - choć nie są jednorazowe - to jednak im więcej rozpięć tym coraz słabsza ich sztywność.

Trasa:

Napęd smaruję Finish Line'em cross country, który teoretycznie przewidziany jest na warunki mokre, na suchych łatwo łapie brud - stąd trasa miała być tylko po asfalcie. Czerwony FL mimo że nie łapie tak szybko brudu, wcale tak napędu nie wycisza, a cichy napęd ma dla mnie kluczowe znaczenie - stąd przywiązanie od kilku lat do zielonego FL'a.

Trasa, jak trasa, o długości maratonu. Spinka trzyma się, napęd nadal czysty i w tej formie rower czeka do maratonu wokół jeziora Miedwie. By nie popaść w stagnację przed maratonem jeszcze 1-2 wypady na pewno zaliczę, nie wiem tylko czy Schwinnem. Dane wycieczki: