Statystyki

• Kilometry z bikestats: 9004.51 km
  • W tym off-road: 809.40 km (8.99%)
  • Czas na siodełku: 17d 13h 24m
  • Kręcę ze średnią: 21.37 km/h

Ostatni sezon z BS

Poprzednie sezony

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Zaliczone gminy

Mój sprzęt

Wykres roczny blog rowerowy abarth.bikestats.pl

Powered by

Obóz rowerowy - Cieszyno k. Złocieńca - dzień 7 - podsumowanie

Sobota, 13 lipca 2013 | dodano:14.07.2013
Nadszedł czas na podsumowanie 7 dniowego obozu rowerowego:

- kilometry - 331
- kilometry zrealizowane programem obozu - 160
- flaków - 0
- awarii - 0
- deficyty - 1 - ułamany zaczep tylnej lampy, klei się ;)

Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony z obozu, była okazja do poznania nowych ludzi, warunki w domkach zaskoczyły mnie im plus - zwykłe domki z drewna, położone na wyspie, pośród lasu, co zapowiadało warunki spartańskie, tym czasem każdy domek miał bieżącą, ciepłą wodę, prąd, gaz, wc w środku, lodówkę, czyli wszystko to co niezbędne. Poza tym przed każdym znajdował się mini taras, także i tutaj wszystko ok. Ośrodek to Island Camp. Trochę zawiodła mnie jedynie ilość km zrealizowanych programem obozu - musiałem na własną rękę podwoić ich wartość.

Tereny do jazdy są bardzo ciekawe i na pewno jeszcze tam zawitam. Jeśli miałbym znów wf na drugim roku, zaliczenie go poprzez obóz jak najbardziej mi odpowiada. Dane wycieczki:
Km:12.59Km teren:0.00 Czas:00:50km/h:15.11
Pr. maks.:35.00Temperatura:20.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy: 50mRower:Schwinn Searcher Comp Disc

Piękne dzięki za link, myślę że jak będę tam następnym razem, to każda trasa obowiązkowo do zaliczenia ;) Prawdę mówiąc nie wiedziałem że jest ich aż tyle :)
abarth
- 13:28 poniedziałek, 15 lipca 2013 | linkuj
http://www.pojezierze-drawskie.pl/szlaki-turystyczne/szlaki-rowerowe/ Czerp pełnymi garściami, tam są świetnie oznakowane szlaki rowerowe, przynajmniej na kilkanaście wypadów. :)