Wymiana kółeczek
Wtorek, 19 lipca 2011 | dodano:20.07.2011
Przed jazdami nudziło mi się, a już jakiś czas temu dostałem od Kuby zdezelowanego SIS'a, z którego pożytku już nie było - poza kółeczkami, które jak to w legendarnych SIS'ach były nie do zajechania :) "Most Wanted" stoi nieużywany już ze 2 miesiące, ale od pewnego czasu precyzja zmian biegów spadła + łańcuch ślizgał się na kasecie, a może jakieś krótki wypady niedługo nim zaliczę. Zatem do dzieła.
Po prawej kółeczko z 15 letniego SIS'a, z lewej zjechane kółko po 6k km. © Abarth
Drugie kółeczko było jednak głównym winowajcą - stało się niemal okrągłe :D
Tak wygląda kółko "no-name" po 6000km :D © Abarth
Wymiana zajęła mi 10 minut + jakieś 30 na regulację - jak zwykle w takich przypadkach. Potem krótka rundka na sprawdzenie czy wszystko wchodzi - precyzja niższa niż w Prerii, ale jak na mieszczucha zadowalająca.
Po prawej kółeczko z 15 letniego SIS'a, z lewej zjechane kółko po 6k km. © Abarth
Drugie kółeczko było jednak głównym winowajcą - stało się niemal okrągłe :D
Tak wygląda kółko "no-name" po 6000km :D © Abarth
Wymiana zajęła mi 10 minut + jakieś 30 na regulację - jak zwykle w takich przypadkach. Potem krótka rundka na sprawdzenie czy wszystko wchodzi - precyzja niższa niż w Prerii, ale jak na mieszczucha zadowalająca.
Dane wycieczki:
Km: | 1.00 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 00:03 | km/h: | 20.00 |
Pr. maks.: | 25.00 | Temperatura: | 23.0 | HRmax: | (%) | HRavg | (%) |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | 1m | Rower: | Kross Best Jocker Most Wanted Edition :) |
Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy.
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!