Statystyki

  • Kilometry z bikestats: 9004.51 km
  • W tym off-road: 809.40 km (8.99%)
  • Czas na siodełku: 17d 13h 24m
  • Kręcę ze średnią: 21.37 km/h
  • Więcej informacji.
baton rowerowy bikestats.pl

Ostatni sezon z BS

button stats bikestats.pl

Poprzednie sezony

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl

Zaliczone gminy

Mój sprzęt

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy abarth.bikestats.pl

Archiwum

Powered by

Podszczecińska pętla - trening

Poniedziałek, 30 maja 2011 | dodano:30.05.2011
Miałem jechać zwiedzić Pyrzyce - 10 km ujechane i stwierdziłem że:
a) W morde wiatr mnie wywieje
b) 36C w słońcu mnie spali

Pojechałem zatem w tamtym kierunku, ale w Gardnie (rondo :D) zawróciłem na Gryfino.



60 km trening powiedzmy wytrzymałościowy ;) Wróciłem zjechany, gorzej niż po sobotnim 130km wypadzie. Jednak optymalna temp. dla mnie to 20-25C i nie więcej :) Dodatkowo napęd zaczyna hałasować - czas na smarowanie. Dane wycieczki:
Km:60.20Km teren:0.50 Czas:02:20km/h:25.80
Pr. maks.:41.00Temperatura:36.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy: 60mRower:Kross Crow Preria - sprzedana

Komentarze
Tak właśnie myślę nad jazdą w porannych/wieczornych warunkach, tylko z rana brakuje mi zapału, wieczorem z kolei komary, ale chyba jednak będę musiał tak się przejechać, bo w domu nie wytrzymam :D
abarth
- 15:30 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj
W takich warunkach najlepiej jeździć nocą albo o świcie, nie ma nic piękniejszego niż podziwianie przyrody budzacej się do życia, jak ktoś jest znawcą, może wg. śpiewu poszczególnych gatunków ptaków regulować sobie zegarek.
dornfeld
- 14:34 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj
FL nie wysycha z kolei szybko, wręcz przeciwnie, płynna konsystencja powoduje że szybko łapie brud, ale przez te +- 200km śmiga naprawdę elegancko. Brunoxa planuje ale do smarowania goleni amortyzatora kupić, mój ma już rok, powoli wyczuwam że pracuje na mniejszym skoku.
abarth
- 09:34 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj
Ja kupiłem Brunox Spray do łańcuchów, ale słaby jest. Wysycha szybko i napęd hałasuje, po około 50-70km jazdy. Nie jestem zadowolony.
Najbardziej byłem zadowolony ze smaru grafitowego. Świetny, ale brudzi jak cholera.
DaDasik
- 22:09 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj
Używam zielonego Finish Line Cross Country - co około 250 km łańcuch łapie brud (smar nie jest suchy, jest na bazie oleju syntetycznego) i zaczyna hałasować, ale po nasmarowaniu nie dość że napęd ładnie pachnie to pracuje cicho i bez zastrzeżeń.
abarth
- 21:21 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj
Czym smarujesz?
Ja używałem brunoxa, ale słaby jest. Co 50km muszę smarować, bo się drze
DaDasik
- 20:33 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!

Blogi rowerowe na www.bikestats.pl