Statystyki

• Kilometry z bikestats: 9004.51 km
  • W tym off-road: 809.40 km (8.99%)
  • Czas na siodełku: 17d 13h 24m
  • Kręcę ze średnią: 21.37 km/h

Ostatni sezon z BS

Poprzednie sezony

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Zaliczone gminy

Mój sprzęt

Wykres roczny blog rowerowy abarth.bikestats.pl

Powered by

Wieczorem, rekreacyjnie, po tygodniowej przerwie.

Wtorek, 13 lipca 2010 | dodano:13.07.2010
Trasa:

Szczecin Dąbie~>Szczecin Słoneczne~>Klucz~>Radziszewo~>Daleszewo~>Czepino~>Gryfino~>Wełtyń~>Gardno~>Wysoka Gryfińska~>Radziszewo~>Klucz~>Dąbie :)

Po tygodniowej przerwie kiedy grzało że nic się nie chciało w końcu trochę zimniejszy dzień, więc co robimy? Ano rower.

Zacząłem o 18, ale po 3 km okazało się że regulowany mostek, właśnie się rozregulował:P Rura na majowe do kolegi po imbusa i chwile później już w drogę.

Trasa o tej godzinie relatywnie mało ruchliwa, gorzej z komarami - były aż nadto ruchliwe i to w mojej okolicy :)

Razem ~ 59km + dojazd w mieście po imbusa.

W trasie był mały, nieprzyjemny incydent, pijane łepki w rozklekotanym Suzuki Swifcie, podjechały i (pewnie podchmielony koleś) krzyknął do mnie "PEDAŁ!" Cóż, idąc jego tokiem myślenia jest nim większym, rower ma ich dwa, a auto 3 :) Jeżeli to czytasz, POZDRAWIAM SERDECZNIE i życzę nieudanego najbliższego przeglądu - silnik był rozklekotany, a z rury leciał niebieski, śmierdzący dymek :)

Kilka fotencji:

Papa Szczecin © Abarth

Na tym rondzie w tle podjechały pijane wieśniaki © Abarth

Późno, około 20, nogi bolą, komary ciachają, ale jeszcze jeden postój © Abarth

Witamy z powrotem :) - foto w trakcie jazdy, już nie zsiadłem do końca drogi :) © Abarth

Mimo komarów fajnie i nie grzało, dodając wpis do bikestats praktycznie już nie czułem ugryzień. Dane wycieczki: