Statystyki

• Kilometry z bikestats: 9004.51 km
  • W tym off-road: 809.40 km (8.99%)
  • Czas na siodełku: 17d 13h 24m
  • Kręcę ze średnią: 21.37 km/h

Ostatni sezon z BS

Poprzednie sezony

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Zaliczone gminy

Mój sprzęt

Wykres roczny blog rowerowy abarth.bikestats.pl

Powered by

Ścieżką rowerową Połczyn Zdrój - Cieszyno

Czwartek, 15 sierpnia 2013 | dodano:20.08.2013
Drugi dzień i pomysł na objechanie reszty ścieżki rowerowej Połczyn Zdrój - Złocieniec, nieznany pozostał większy fragment od Cieszyna do Połczyna. Po wczorajszym mama się trochę poobijała (brak wprawy w jeździe), ale wizja przeszło 50km nie przeraziła jej. To pojechaliśmy.

Trasa:

Paradoksalnie mam duży problem przy AVG około 15km/h. Jestem nierozgrzany i co widać po wykresie prędkości co chwile robiłem zrywy do przodu. Ale potem trzeba było poczekać, a tego nienawidzę - znowu robi się zimno - zimny silnik nie ciągnie :P

Zdjęć nie robiłem - przy tej mizernej przelotowej prędkości przy wyciąganiu telefonu mogłem się glebnąć - ale byłem wyrozumiały ;)

Ścieżka przez 90% długości równa jak stół, także z infrastrukturą towarzyszącą. Jedynie kawałek jest żwirowy, ale ubity że bez problemu 30 można jechać. Ścieżka super, w Szczecinie takich leśnych brakuje... A mama - dała radę - szok :D Dane wycieczki: